Provide support in the various human resource functions (recruitment, policies and procedure development, employee relations, performance management).
• Develop job descriptions
• Handle employee relations
• Develop policies and procedures
• Assist the HR Manager in all HR process within the company (Head offices and Branches)
• Identify training and development opportunities
• Screen CVs, interview, select and shortlist candidates
• Analyse training needs in coordination with line managers
• Provide regular reports on HR progress to HRM
Education & Qualifications:
• Bachelor degree in Human Resources Management or equivalent.
• Minimum 1-3 years of experience.
• Fluent in English and Arabic.
Job Details
Date Posted: | 2014-11-07 |
Job Location: | Bekaa, Lebanon |
Job Role: | Human Resources/Personnel |
Company Industry: | FMCG |
Monthly Salary: | US $1,500 |
Preferred Candidate
Career Level: | Mid Career |
Nationality: | Lebanon |
Degree: | Bachelor's degree / higher diploma |
Apply Now - Jobs in Lebanon - Human Resources/Personnel Jobs in Lebanon - Search All Jobs
( للتقدم للوظيفة من هنا http://goo.gl/zLBru8 )
المهام, لا أفضلية, الأبحاث و التطوير, الإدارة, التسويق, التصميم/الإبداع, التعليم/التدريب, التقني, الخدمات الإدارية الخدمات السوقية (اللوجستية), الخدمات المساندة, الطب, القانون, المبيعات, المحاسبة/الشؤون المالية, المشتريات, الموارد البشريّة الهندسة, خدمة العملاء, سكرتارية, غيرذلك, كتابة/ تحرير, مراقبة الجودة, مواصفات السلامة ,

