• Receive, direct and relay telephone messages and fax messages
• Direct the calls to the appropriate staff member
• Maintain the general filing system and file all correspondence
• Assist in the planning and preparation of meetings, conferences and conference telephone calls
• Maintain an adequate inventory of office supplies
• Respond to public inquiries
• Provide word-processing and secretarial support
• Type documents on a Ms.Office
Job Details
Date Posted: | 2014-11-06 |
Job Location: | Abu Dhabi, United Arab Emirates |
Job Role: | Secretarial |
Company Industry: | Hospitality/Tourism/Travel |
Preferred Candidate
Career Level: | Mid Career |
Apply Now - Jobs in UAE - Secretarial Jobs in UAE - Search All Jobs
( للتقدم للوظيفة من هنا http://goo.gl/zLBru8 )
المهام, لا أفضلية, الأبحاث و التطوير, الإدارة, التسويق, التصميم/الإبداع, التعليم/التدريب, التقني, الخدمات الإدارية الخدمات السوقية (اللوجستية), الخدمات المساندة, الطب, القانون, المبيعات, المحاسبة/الشؤون المالية, المشتريات, الموارد البشريّة الهندسة, خدمة العملاء, سكرتارية, غيرذلك, كتابة/ تحرير, مراقبة الجودة, مواصفات السلامة ,

