. Receiving defected items from clients, and following up on their status with the service center.
. Professionally handling incoming requests from customers and ensuring that issues are resolved both promptly and thoroughly.
. Continuously evaluating and identifying opportunities to drive process improvements that positively impact the customer’s experience.
. Communicating courteously with customers by telephone or email.
. Keeping track of the spare parts stock & putting new regular orders.
. Preparing product or service reports.
. Following up with suppliers, for product exchange
Job Details
| Date Posted: | 2014-10-13 |
| Job Location: | Beirut, Lebanon |
| Job Role: | Customer Service |
| Company Industry: | Information Technology |
Preferred Candidate
| Career Level: | Executive/Director |
| Nationality: | Lebanon |
Apply Now - Jobs in Lebanon - Customer Service Jobs in Lebanon - Search All Jobs
( للتقدم للوظيفة من هنا http://goo.gl/zLBru8 )
المهام, لا أفضلية, الأبحاث و التطوير, الإدارة, التسويق, التصميم/الإبداع, التعليم/التدريب, التقني, الخدمات الإدارية الخدمات السوقية (اللوجستية), الخدمات المساندة, الطب, القانون, المبيعات, المحاسبة/الشؤون المالية, المشتريات, الموارد البشريّة الهندسة, خدمة العملاء, سكرتارية, غيرذلك, كتابة/ تحرير, مراقبة الجودة, مواصفات السلامة ,